Taxi
I tako vi slučajnim slučajem stigoste na forum Beogradskih taxista. U jednoj sekundi ste u centru zbivanja na Bgd ulicama a bogami i sa dušama taksi-vozača. Ima nas svakakvih. I onih čuvenih koji su na ovoj našoj kaldrmi 20-ak i više god. i koji dobro znaju i stare-nove nazive svih ulica ovog našeg najvećeg sela u Srbiji. Ima i onih mladih koji su nam se pridružili u "pravom ili krivom" pokušaju da nauče nešto od prethodnih, kao i onih koji su tu da nabave neki deo, nađu nekog proverenog majstora, dobiju neku informaciju. Ima onih koji bi da "čuju" neki trač a ima i onih koji bi da se raspravljaju.
Ipak, i mi smo samo ljudi.
Dobro nam došli, bez obzira iz kog razloga ste sa nama!

SAD VIDITE DEO FORUMA A KOMPLETAN NAKON REGISTRCIJE.

Danas conference centar

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

Danas conference centar

Počalji od to je to taj Čet 28 Jan 2010, 19:17



23. februar 2010.godine - Hotel Zira Beograd
Taksi - novi zakoni ili primena postojećih


.Potvrđeni panelisti:


•Milorad Ilić, pomoćnik ministra za infrastrukturu Vlade Srbije;

•Dragiša Simić, Načelnik Uprave saobraćajne policije;

•Dr Dragutin Radosavljević, direktor Poreske uprave Srbije;

•Aleksandar Đukić, pomoćnik direktora Direkcije za javni prevoz Beograda;

•Svetislav Beljinac, predsednik Granskog sindikata taksi vozača i autoprevoznika Nezavisnost;

•Teodor Gaćeša, direktor Pink Taksija;

•Milivoje Armuš, predsednik Izvršnog odbora Beo taksija;

•Zlatan Zlatković, direktor Beogradskog taksija;

Da li je za uređenje taksi službi u Beogradu i Srbiji potrebno donošenje izmena zakona o prevozu u drumskom saobraćaju ili je problem u neprimenjivanju postojećih zakonskih rešenja? Zašto vlast na svim nivoima, diskriminiše taksiste koji poštuju zakon, a stalno nagrađuje one koji izbegavaju svoje zakonske obaveze? Zašto je plaćanje poreza obavezno za sve građane Srbije, dok hiljade taksista godinama ne plaća poreze, bez ikakvih zakonskih posledica? Kako nelegalni taksi prevoz utiče na imidž Srbije kao turističke destinacije? Šta donose nova zakonka rešenja o bezbednosti u saobraćaju, i šta se u procesu primene tih zakona zahteva od taksi službe?


Poslednji izmenio to je to dana Sre 24 Feb 2010, 19:02, izmenjeno ukupno 1 puta
avatar
to je to
Admin
Admin

Broj poruka : 2893
Godina : 46
Location : Beograd
Datum upisa : 03.01.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od to je to taj Sub 20 Feb 2010, 17:06

avatar
to je to
Admin
Admin

Broj poruka : 2893
Godina : 46
Location : Beograd
Datum upisa : 03.01.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od to je to taj Sre 24 Feb 2010, 22:25

Zanimljivo da na konferenciju su dosle uglavnom kolege Pink, BTV i Beotaxija koliko je meni poznato. Razocaravajuce da je ljudima potpuno nezanimljivo da cuju uzivo tok nekih desavanja.
avatar
to je to
Admin
Admin

Broj poruka : 2893
Godina : 46
Location : Beograd
Datum upisa : 03.01.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od ka5an taj Sre 24 Feb 2010, 23:12

Koliko sam čuo od vodećih ljudi ove države (na ovom sastanku),niti se šta desilo,niti će se išta desiti.
Dobićemo ono šta već imamo,mada bi mogli i ponešto od toga da nam ukinu - razmortiće.
Divljaci će divljati - do daljnjeg,i skapaće onda kad to njima dosadi.
Protiv njih će se verbalno boriti - do poslednje reči! >d>
Stiče se utisak da je ceo skup sazvan od strane vlasti pod sloganom
" 'Ajd',pustimo taxiste da nam kažu to šta hoće,pa da teramo dalje".
avatar
ka5an
Napredni član
Napredni član

Broj poruka : 924
Godina : 57
Location : Zvezdara
Datum upisa : 28.07.2008

http://beogradskaka5anija.cyberfreeforum.com/forum.htm

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od maradona taj Sre 24 Feb 2010, 23:43

to je to ::Zanimljivo da na konferenciju su dosle uglavnom kolege Pink, BTV i Beotaxija koliko je meni poznato. Razocaravajuce da je ljudima potpuno nezanimljivo da cuju uzivo tok nekih desavanja.

Zanimljivo je da verovatno znas da je mesto moralo da se rezervise i da je iako je neko hteo da dodje ne bi mogao jer nema mesta.A i da jeste,sta se novo dogodilo sem sto se prebacuje za neplacanje poreza i za socijalni program od 5000 evra.Da li je stvoren ambijent za placanje ili neplacanje poreza,da li smo mi ili drzava krivi za divljake koji su nam uzimali taj deo kolaca koji bi mozda bio POREZ,i jos jedno pitanje:"ZASTO VISE BILO STA DA NAS ZANIMA?Sta treba jos da uradimo sto nismo u par meseci ili godina,koliko puta se dogovara i pregovara za nadleznima za bilo kakve projekte za taksi,sto bi nas narod rekao "pisi propalo",svako je prepusten svojoj sudbini,pa kako se snadje,zato nam tako i jeste,sto ne bi trebalo,jer smo ipak jedna specificna sluzba koja bi trebalo da je jedinstvena,a nije,zbog toga sto ja navijam za Tedija,ti za Zlaju,neko za Armusa i tu nema opsteg interesa nego samo licnog i tu je kraj.

maradona
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1833
Location : Beograd
Datum upisa : 17.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od Mapko taj Sre 24 Feb 2010, 23:45

Ne treba odustajati od borbe... ljudi, pa ti napisi u štampi nemaju mnogo veze sa onime što je izrečeno na konferenciji. Popust i njegovo neukidanje nije ni spomenuto.
Dijana Marković Bajalović NIJE U PRAVU i mi to moramo dokazati! Zakon o zaštiti konkurencije NAS taxiste štiti od monopolista... monopolističke težnje pokazuju ona udruženja koja se popustima bore za mušterije... kao svugde u svetu, kao i u drugim oblastima tako nastaju monopoli - TO JE ONO ŠTO JE DUŽNOST I OBAVEZA NJE I NJENE KOMISIJE - DA ZAŠTITI NAS TAXISTE OD MONOPOLISTIČKIH TEŽNJI VLASNIKA RF!. Onog trenutka kad Alfa, Gold i Alo postignu 40% udela u tržištu ona ima zakonsku obavezu (bez našeg traženja) da zastupa naše interese!
Ne kukajte na državu i njene predstavnike, dajte da ih upregnemo u svoju korist. Ako to neće predstavnici sindikata nema razloga da to ne bismo hteli mi pojedinačno. Pišite ovde u našu korist, dobre predloge, dobra mišljenja a onda ostaje da zaintrigiramo i njih da to sve pročitaju... ne može šut sa rogatim ali što uopšte i moramo jedni protiv drugih? Ajde da učinimo da smo na istoj strani mi i država, mi i grad.
avatar
Mapko
Napredni član
Napredni član

Broj poruka : 533
Location : SFRJ
Datum upisa : 04.10.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od maradona taj Čet 25 Feb 2010, 00:33

A kako to pojedinacno???

maradona
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1833
Location : Beograd
Datum upisa : 17.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od Mapko taj Čet 25 Feb 2010, 00:49

Za početak...
Mapko ::Ne treba odustajati od borbe...
Pišite ovde u našu korist, dobre predloge, dobra mišljenja a onda ostaje da zaintrigiramo i njih da to sve pročitaju... ne može šut sa rogatim ali što uopšte i moramo jedni protiv drugih? Ajde da učinimo da smo na istoj strani mi i država, mi i grad.
...a onda ćemo osmisliti način kako da naše privatne tužbe i inicijative imaju veću težinu, recimo, uz podršku ostalih sa foruma Smile


Poslednji izmenio Mapko dana Ned 13 Jun 2010, 09:33, izmenjeno ukupno 1 puta
avatar
Mapko
Napredni član
Napredni član

Broj poruka : 533
Location : SFRJ
Datum upisa : 04.10.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od angelina taj Čet 25 Feb 2010, 01:16

Mapko ::...a onda ćemo osmisliti način kako da naše privatne tužbe i inicijative imaju veću težinu,...
Zamislite 500, 600, 1000 tužbi sudu (sudovima) protiv države, a sve po zakonima koje je donela ta država ili njene lokalne uprave, i svi tuže za jednu, dve ili tri iste stvari !!!
avatar
angelina
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1200
Godina : 42
Datum upisa : 30.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od maradona taj Čet 25 Feb 2010, 09:36

Ja mislim da MArko ne misli na drzavu.


Poslednji izmenio maradona dana Pet 26 Feb 2010, 00:43, izmenjeno ukupno 1 puta

maradona
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1833
Location : Beograd
Datum upisa : 17.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od to je to taj Čet 25 Feb 2010, 18:43

maradona ::

Zanimljivo je da verovatno znas da je mesto moralo da se rezervise i da je iako je neko hteo da dodje ne bi mogao jer nema mesta.

Maradona nisi u pravu 100%, na konferenciju je mogao da te uvede Tedi, Zlaja i Nezavisnost skoro svaki faktor je mogao da dovede oko 25 gostiju.
A sad zamisli sledecu opciju forum ko forum ima pisanu rec i moze se reci da je sredstvo javnog oglasavanja, za sledecu konferenciju lepo skupimo parice platimo kotizaciju i pokrenemo postupak ucesca kao panelisti ako nas prihvate dobro je ako nas ne prihvate opet smo pokusali. Jednostavno sto Marko kaze treba se truditi da se cuje i rec taxiste. Kao gost i nemas mnogo mogucnosti ali kao panelista i te kakve.
avatar
to je to
Admin
Admin

Broj poruka : 2893
Godina : 46
Location : Beograd
Datum upisa : 03.01.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od maradona taj Čet 25 Feb 2010, 20:03

Verovatno da si u pravu,ali sam ja dobio onda malo drugaciju informaciju od sindikata.Pozdrav.

maradona
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1833
Location : Beograd
Datum upisa : 17.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od to je to taj Čet 25 Feb 2010, 21:13

Ja sam istako poziv jedini uslov je bio ime i prezime jer su na taj nacin ispostavilo se na konferenciji delili akreditacije za ulaz.
avatar
to je to
Admin
Admin

Broj poruka : 2893
Godina : 46
Location : Beograd
Datum upisa : 03.01.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od Velja taj Sub 27 Feb 2010, 12:39

Kolege vec dugo vremena nas vode isti ljudi i svi smo verovali sindikatu(ime im je dobro ali rukovodstvo???).Krajnje je vreme da pocnemo sami sebe da predstavljamo i da se sami borimo za bolji polozaj u taksiju,zasto neprobati u SITABU?Tamo svaki clan ima pravo na diskusuju i uvazava se svako misljenje koje vodi ka boljem statusu preduzetnika,a ako se okupimo u dovoljnom broju da nas ima vise od 10% od ukupnog broja registrovanih taksista mozemo uci i u radnu grupu.Vreme je da probamo da uradimo nesto za sebe i da se otrgnemo iz kandzi vlasnika RF.Vazno je da se cuje i nas glas a ne samo glas vlasnika RF koji sve vise veruju da smo i mi sami njihovo vlasnistvo.
P.S.Vazno je probati i pokrenuti se. >mah>

Velja
Forum početnik
Forum početnik

Broj poruka : 409
Datum upisa : 29.04.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od Dragan327 taj Ned 28 Feb 2010, 20:33

u pravu si veljo ja mislim da nam je interes svima isti.vredi probati i sitab sto da ne >godo>

Dragan327
Registrovani korisnik
Registrovani korisnik

Broj poruka : 29
Datum upisa : 26.07.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od to je to taj Ned 28 Feb 2010, 23:44

avatar
to je to
Admin
Admin

Broj poruka : 2893
Godina : 46
Location : Beograd
Datum upisa : 03.01.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od Mapko taj Pon 01 Mar 2010, 11:59

Ovo ne sluti na dobro - predstavnici vlasnika RF... samo oni...

"Kome treba novi zakon, Taxi komora i labava licenca?" - to bi po mom mišljenju bio prikladniji naziv emisije obzirom na pozvane učesnike.

Izgleda da je naš štrajk bio samo dekor za ostvarivanje njihovih interesa? Sad
avatar
Mapko
Napredni član
Napredni član

Broj poruka : 533
Location : SFRJ
Datum upisa : 04.10.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od angelina taj Pon 01 Mar 2010, 19:00

A gde su ovde taksisti ??? Ili možda nemaju šta da kažu ??
avatar
angelina
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1200
Godina : 42
Datum upisa : 30.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od Alhemicar taj Pon 01 Mar 2010, 19:51

Mapko ::Izgleda da je naš štrajk bio samo dekor za ostvarivanje njihovih interesa? Sad

Pogodak u sred srede,ili sto bi rekli u centar!!!
U svakom slucaju bice zanimljivo za pogledati...Zlaja i Milivoje u duelu.
avatar
Alhemicar
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1017
Godina : 36
Location : Beograd
Datum upisa : 25.10.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od boki705 taj Pon 01 Mar 2010, 21:08

angelina ::A gde su ovde taksisti ??? Ili možda nemaju šta da kažu ??
Ili imaju muda ko pauci da kazu bilo sta >nez>
avatar
boki705
Napredni član
Napredni član

Broj poruka : 718
Location : Beograd
Datum upisa : 10.07.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od angelina taj Pon 01 Mar 2010, 21:29

Ili, ili, ili, ..... mnogo ili, a odgovora nigde !!

Al' dobro, u ovoj zemlji uvek su ekonomisti vodili brigu o pravu i pravdi, pravnici vodili brigu o zdravstvu, lekari vodili ekonomiju, ..... pa što ne bi neko ko nije taksista vidio brigu o taksistima !!
avatar
angelina
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1200
Godina : 42
Datum upisa : 30.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od angelina taj Pon 01 Mar 2010, 22:22

Zna li neko kako da se pošalju neka pitanje G-đi (ci) Bogdani, da eventualno pita svoje sutrašnje goste ???
avatar
angelina
Forum manijak
Forum manijak

Broj poruka : 1200
Godina : 42
Datum upisa : 30.03.2009

Nazad na vrh Ići dole

Ko je kriv za haotično stanje u taksi službi

Počalji od to je to taj Pon 01 Mar 2010, 22:53

Taksisti traže jedinstvenu cenu usluga i proterivanje „divljaka“ sa ulica
AUTOR: RADOVAN BIBIĆ

Nedovoljno uređen zakonski ambijent, sve veći broj taksista koji ne izmiruju svoje poreske obaveze, kao i nelojalna konkurencija u vidu taksista koji rade bez licence, samo su neki od problema na koje su ukazali učesnici konferencije „Taksi - novi zakon ili primena postojećih“ koju je prošle sedmice, u kongresnom centru Zira, organizovao Danas konferens centar.

Panelisti su ukazali na brojne nedoumice u vezi sa mogućnostima uvođenja jedinstvene cene vožnje, zatim sa, novim Zakonom o saobraćaju propisanim kaznama zbog zaustavljanja da se preuzme vožnja, potrebnom tehničkom opremljenošću taksi vozila, ali i ponašanjem taksista koje „doprinosi“ lošem imidžu grada.

Dragan Jovanović, pomoćnik ministra za infrastrukturu, najavio je da će svih osam zahteva koje su taksisti uputili prilikom decembarskog protesta biti ispunjeni do kraja juna. On je podsetio da je zahtev za odlaganje fiskalizacije za šest meseci već ispunjen, a da se sa Ministarstvom finansija pregovara o ukidanju taksi na luksuz i TNG gas.

- Rad „divljih“ taksista čini čak 80 odsto problema sa kojima se taksi služba suočava, pa smo se zbog toga usredsredili na rešavanje tog pitanja. Imamo punu podršku Ministarstva pravde i nadamo se da ćemo uskoro krenuti sa mrtve tačke. Najvažnije je da ne jurimo za ishitrenim rešenjima, već da se sve nedoumice temeljno reše kako kasnije ne bismo imali problema. Očekuju se i izmene u zakonskim rešenjima koja su stara 30 godina, a kojima je regulisano korišćenje putnih naloga. Rok važenja putnih naloga trebalo bi da bude produžen sa sedam na 30 dana - istakao je Jovanović i dodao da će Ministarstvo infrastrukture predložiti lokalnim samoupravama da odlože primenu EURO 3 i EURO 4 standarda.

Odgovarajući na primedbe u vezi sa pojedinim odredbama novog Zakona o saobraćaju, Vladimir Rebić, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije, objasnio je zašto taksisti moraju da plate kaznu od 5.000 dinara ukoliko na nedozvoljnenom mestu zaustave vozilo i prime mušteriju.

- Niko, pa ni taksista, ne sme da se zaustavlja na raskrsnici, pešačkom prelazu, u tunelu ili na prevoju, jer to ugrožava saobraćaj. S druge strane, precizirana su mesta gde je, za razliku od drugih vozača, taksistima dozvoljeno da se zaustave, ali samo dok ne prime mušteriju. Članom 66. Zakona o bezbednosti saobraćaja precizirano je da se pod zaustavljanjem podrazumeva stajanje do tri minuta, dok se zastoj duži od tri minuta tretira kao parkiranje. Trebalo bi, takođe, naglasiti da vozač ne sme da izađe iz taksi vozila, jer se i to tretira kao parkiranje - objasnio je Rebić.

On je ukazao i na to da taksisti ne moraju da imaju sedište za decu do 12 godina, ali i za njih važi pravilo da na prednjem sedištu ne smeju da voze alkoholisane i drogirane osobe. Rebić je, ipak, izrazio uverenje da će saobraćajna policija biti tolerantnija prema taksistima budući da će oni moći da se pravdaju time da nisu primetili da je putnik pod dejstvom alkohola. Kada je reč o sigurnosnom pojasu, on je obavezan za sve vozače, pa i za taksiste. „Praktično, jedina novina jeste to što će taksisti, ukoliko upravljaju svojim kolima, morati da kod sebe imaju lekarsko uverenje, što do sada nije bio slučaj“, naglasio je Rebić.

Aleksandar Đukić, pomoćnik direktora Direkcije za javni prevoz Beograda, istakao je da se grad bori da napravi ambijent koji će omogućiti taksistima da rade i da zarade. To, između ostalog, znači da bi do 2015. godine broj taksista trebalo svesti na optimalnih 5.000.

- Do kraja maja ćemo napraviti elektronski sistem za taksiste na beogradskom aerodromu kako bismo sprečili „divljake“ da pljačkaju putnike. Ako se sistem pokaže kao dobar, preporučićemo da se uvede i na autobuskoj i železničkoj stanici. Osim toga, taksisti su već dobili identifikacione nalepnice koje su jedinstvene za svako vozilo i nemoguće ih je kopirati ili ukrasti kao što je to bio slučaj sa krovnom oznakom, popularnim „kviskom“. Izmene bi trebalo da pretrpi i Odluka o auto-taksi prevozu i sve sugestije taksista dobro su došle. Svesni smo činjenice da u gradu nema dovoljno taksi stajališta i nastojaćemo da se broj obeleženih mesta gde će taksisti nesmetano moći da čekaju mušterije, poveća - obećao je Đukić.

Branko Vitorović, predstavnik sindikata taksi vozača Nezavisnost, međutim, smatra da nema političke volje da se reše problemi u vezi sa „divljacima“ i cenom taksi usluga i profesionalizacijom ove službe. On izlaz vidi u donošenju zakona o taksi prevozu, osnivanju komore taksista Srbije, donošenju kodeksa ponašanja taksista u Srbiji, uspostavljanju partnerskog odnosa taksista sa naukom i strukom, ali i u upoznavanju građana sa realnim problemima sa kojima se taksisti suočavaju.

- Loša zakonska regulativa ne sme biti prepreka za normalno funkcionisanje taksi službe, naprotiv, trebalo bi je uskladiti sa zahtevima i potrebama taksista. Deo odgovornosti je i na lokalnoj samoupravi, a ako ne može da sama izađe na kraj, treba da konsultuje i državu. Takvih je pokušaja već bilo u Beogradu, ali studija profesora Fakulteta tehničkih nauka Miomira Veselinovića iz 2005. nije dovela do napretka. Ona se jednostavno mimoilazi sa Odlukom o auto-taksi prevozu.

Prema njegovim rečima, taksisti ulaze u dužničko ropstvo zbog kredita koje su podigli kako bi kupili savremene automobile i tako ispunili obavezu o EURO 3 motoru u vozilu. Zbog nedostatka posla oni su prinuđeni da rade i po 12 sati kako bi zaradili dovoljno da mogu da plate dažbine. Vitorović je konstatovao da nadležni nemaju valjan stav prema taksistima pa ih, kad je reč o njihovim obavezama i kažnjavanju, tretiraju kao pravna lica, a kada je reč o pravima, imaju tretman fizičkih lica.

Komentarišući primedbe da sud nije ažuran u kažnjavanju „divljaka“, Zoran Pašalić, vršilac funkcije predsednika Višeg prekršajnog suda, potvrdio je da će do kraja marta biti zauzet zvaničan stav u vezi sa prekršajima koje taksisti, pre svega „divljaci“ koji voze tuđe automobile, prave. Kad je reč o rešavanju prekršajnih prijava protiv taksista, on je napomenuo da će eventualni propusti iz Zakona o bezbednosti saobraćaja u hodu biti ispravljeni.

- Od 1. januara funkcioniše samo jedan Viši prekršajni sud Srbije sa sedištem u Beogradu koji je, umesto na 10 prekršajnih veća, podeljen na četiri područja sa sedištima u glavnom gradu, Kragujevcu, Nišu i Novom Sadu. Tom reorganizacijom stvoreni su uslovi da prekršioci budu kažnjeni na adekvatan način budući da se sada donose presude, a ne rešenja o prekršajima. U daljem procesuiranju nastojaćemo da strože kažnjavamo „divljake“ kako bi se izbegla sadašnja situacija gde su u težem položaju taksisti koji plaćaju dažbine od onih koji ne plaćaju porez - objasnio je Pašalić. On je dodao da su sudije koje treba da izriču meru oduzimanja automobila vrednih nekoliko hiljada evra nezaštićene i strahuju od reakcija „divljaka“.

Teodor Gaćeša, direktor Pink taksija, ukazao je na podatak da je 2003. godine čak 87 odsto, od oko 6.500 beogradskih taksista, plaćalo porez, a da je danas taj procenat znatno manji. On je naglasio da je većina njegovih kolega pritisnuta otplatom kredita za automobile koje su bili prisiljeni da kupe kako bi ispunili EURO 3 standard, najpre prestala da plaća porez, a neki od njih su zbog neizmirivanja lizing obaveza, ostali i bez automobila.

- Problemima taksista konačno bi trebalo da počnu da se bave stručnjaci, a ne političari. Jedan od prioriteta je svakako utvrđivanje jedinstvene cene taksi usluga, ali nailazimo na otpor nadležnih institucija zbog navodne zaštite konkurencije. Tu je i problem stajališta. Navodno nam ne dozvoljavaju da se zaustavljamo gde želimo, a nisu nam obezbedili adekvatna mesta i dovoljan broj tih mesta gde bismo mogli da se parkiramo i čekamo na vožnju. Istovremeno, bilo bi dobro da država razmisli i o smanjenju ili čak i ukidanju taksi na luksuz i na gorivo - tvrdi Gaćeša.

Rade Bokan, član Izvršnog odbora Beotaksija, naglasio je da pokušaji da se uredi taksi služba traju tri decenije, ali da je problem u tome što ni nadležni u gradskoj upravi ne poštuje Studiju BETA mod (Beogradski taksi model) i Odluku o auto-taksi prevozu iz 2005. godine.

- Tu odluku je, inače, teško primeniti u praksi, pa bi grad trebalo da finansira izradu nove studije o implementiranju tog akta. Ali, pre svega trebalo bi urediti sistem taksi prevoza, a to znači „proterati divlje taksiste“ sa ulica Beograda, pa tek onda pričati o, recimo, uvođenju fiskalnih kasa u taksi vozila. Samo u tom slučaju posla će biti za one koji odluče da se pošteno bave ovim poslom, a ne da naplatom usluga mimo taksimetra, ruše imidž i taksista i grada. Veliki problem je i „lopovluk“ taksista koji rade na aerodromu, ali i utrkivanje koje će udruženje ponuditi veći popust na vožnju - ukazao je Bokan.

Zlatan Zlatković, direktor Beogradskog taksija, upitao je koliko svaki od taksista radi na poboljšanju svojih usluga, i konstatovao da je žalosno što se godinama vodi jalova rasprava. On je optužio samostalne taksiste i neke od kolega iz Beotaksija da „u saradnji sa nadležnima, pa i policijom, učestvuju u pljačkanju putnika koji avionom stižu na beogradski aerodrom i spremni su da plate taksi uslugu“.

- Jedini lek za bahato ponašanje nesavesnih taksista jeste utvrđivanje jedinstvene cene za kilometar vožnje, jer bi u tom slučaju svaki putnik, na osnovu pređene kilometraže i startne cene, mogao da izračuna koliko će ga koštati vožnja do željenog odredišta. Žalosno je, dakle, što nema dobre volje, a rekao bih ni hrabrosti, da se stvari postave na svoje mesto. Da bi se stvari pomerile sa mrtve tačke, neophodna je saradnja taksista, lokalne samouprave i države. Osim toga, trebalo bi napraviti i studiju o dobrovoljnom odlasku iz taksi službe, kako bi oni koji ostanu mogli da rade i da zarade. Drugim rečima, moramo rasterati ološ iz svojih redova, ali i promeniti način sindikalne borbe, a sve u cilju dobre korporativne odgovornosti - zaključio je Zlatković
Spojler:
http://www.danas.rs/dodaci/biznis/taksisti_traze_jedinstvenu_cenu_usluga_i_proterivanje_divljaka_sa_ulica.27.html?news_id=184761
avatar
to je to
Admin
Admin

Broj poruka : 2893
Godina : 46
Location : Beograd
Datum upisa : 03.01.2008

Nazad na vrh Ići dole

Re: Danas conference centar

Počalji od Sponsored content


Sponsored content


Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh

- Similar topics

 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu